Obchodní podmínky
I. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen "podmínky") platí pro nákup zboží u společnosti Ing. Pavel Mareček, sídlem Nové Sady 2, Brno 602 00, identifikační číslo osoby (IČO): 60356979, zapsané v obchodním rejstříku vedeným Městským soudem v Brně, oddíl A, vložka 78954 (dále jen "společnost").
II. Objednávka a uzavření smlouvy
1. Objednávka zboží, které je uvedeno na internetových stránkách oblecenidoprace.cz, a které zákazník může objednat dle svých vlastních představ a individuálních požadavků, se činí u společnosti, a to prostřednictvím poptávkového formuláře a následného potvrzení nabídkového e-mailu. Zákazník může kontaktovat společnost ve věci nezávazného dotazu ohledně zboží též e-mailem nebo telefonicky.
2. Zákazník musí své požadavky zcela a úplně vylíčit v emailové komunikaci nebo poptávkovém formuláři, a to včetně údajů o počtu objednávaných kusů, velikostech, barvě apod. Nedílnou součástí objednávky je grafický návrh výrobku. Zákazník nejprve zadá předběžné údaje o potisku produktu. Společnost pak dle takto uvedených údajů vyhotoví grafický návrh produktu, a to případně i v několika variantách. Tento návrh (tyto návrhy) pak zašle zákazníkovi ke schválení včetně cenové nabídky, způsobu platby a dodání a dodacího termínu, případně další informace k produktu. V případě, že zákazník nesouhlasí ani s jedním návrhem, podléhá původní návrh společnosti dalším úpravám dle zákazníkem zadaných požadavků. Společnost upozorňuje, že výsledné barvy se mohou lišit od grafického návrhu, což je dáno specifickými vlastnostmi technologie potisku. Za takto vzniklý problém nenese společnost zodpovědnost.
3. Konečná verze grafické podoby výrobku je ta, kterou jako poslední autorizuje (schválí) zákazník v emailové komunikaci. Tímto potvrzením je objednávka považována za závazně učiněnou. Veškeré další změny ze strany zákazníka podléhají souhlasu společnosti. V případě, že zákazník trvá na provedení změn, a s výrobou zakázky již bylo započato, je zákazník odpovědný za zbytečné výdaje, které se započetím výroby společnosti vzniknou. Na tyto náklady a jejich výši bude zákazník společností upozorněn s tím, že budou promítnuty do konečného vyúčtování (faktury).
4. Závazně učiněná objednávka se pro účely podmínek považuje za návrh na uzavření smlouvy (dle jednotlivých případů smlouvy kupní nebo smlouvy o dílo) ohledně zboží uvedeného v objednávce, včetně jeho grafické podoby. Smlouva ohledně výroby a dodání zboží uvedeného v objednávce je mezi společností a zákazníkem uzavřena okamžikem potvrzení objednávky ze strany společnosti zákazníkovi, jakožto souhlasu s návrhem na uzavření smlouvy.
III. Dodání (převzetí) zboží
Zboží je možno převzít těmito způsoby:
- Osobně po předchozí dohodě v provozovně společnosti na adrese Srbská 53, Brno, 61200
- Přepravní společností Zásilkovna, PPL nebo Česká pošta
IV. Platební podmínky
Platbu je možno uskutečnit těmito způsoby:
- Hotově při osobním vyzvednutí
- Převodem na účet – zboží bude expedováno po přijetí platby
- Faktura – pouze při dlouhodobé a ověřené spolupráci
Ceny dopravy a způsob platby - bude vždy součástí cenové nabídky.
- Osobně po předchozí dohodě v provozovně společnosti na adrese Srbská 53, Brno, 61200
- Přepravní společností Zásilkovna, PPL nebo Česká pošta
IV. Platební podmínky
- Hotově při osobním vyzvednutí
- Převodem na účet – zboží bude expedováno po přijetí platby
- Faktura – pouze při dlouhodobé a ověřené spolupráci
